زندگی مال من است...

......

تمام سپاس من از آن او که هر وقت او را خواستم بود ، هر وقت منو خواست نبودم

زندگی رسم خویشاوندی است

زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ

پرشی دارد اندازه عشق

زندگی چیزی نیست که طاقچه عادت از یاد من و تو برود

زندگی جذبه دستی است که می چیند

زندگی نوبر انجیر سیاه در دهان گس تابستان است

زندگی بعد درخت است به چشم حشره

زندگی

تجربه شب پره در تاریکی است

زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد

زندگی سوت قطاری است که در خواب پلی می پیچد

زندگی دیدن یک باغچه از شیشه مسدود هواپیماست

خبر رفتن موشک به فضا

لمس تنهایی ماه

فکر روییدن گل در کره ای دیگر

زندگی شستن یک بشقاب است

زندگی یافتن سکه دهشاهی در جوی خیابان است

زندگی مجذور آینه است

زندگی گل به توان ابدیت

زندگی ضرب زمین در ضربان دل ما

زندگی هندسه ساده و یکسان نفسهاست

هر کجا هستم باشم

آسمان مال من است

پنجره فکر هوا عشق زمین مال من است

چه اهمیت دارد

گاه

اگر می رویند

قارچ های غربت!؟

 

 

سهراب سپهری

 



نظرات شما عزیزان:

هستي
ساعت21:05---10 خرداد 1392
خداروشکر بعد از اين همه زندگي،منم يه چيزي شدم...

"فراموش"


هسt
ساعت12:52---9 خرداد 1392
حق الناس هميشه پول نيست،گاهي دل است....دلي که بايد ميدادي وندادي...!

هستي
ساعت18:38---2 خرداد 1392
سلام!رفتم تو اون وبم مطلبو نوشتم لعنتي ثبتش نکرد نميدونم براچي اعصابم خرد شد!

فعلا گذاشتمش براي بعد امتحانام!

راستي رفتم عسک پسر داداشمو گذاشتم ولي هرکاري کردم عسک علي رو آپلود نکرد!توهمون وب هستي قرمزمه!

فهلا باي


مریم
ساعت8:54---21 فروردين 1392
زندگی مثل نوشیدن یک آب است
حال میخواهی فکر کن شربتی بهتر از آب برای نوشیدن هست یا نیست
بهتر است فکر کنی نیست
که زود سر بکشی و بروی
خدا نکند آب در گلویت بپرد که از خوردن آب دلزده شوی و آن را تا آخر ننوشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:,

] [ 23:1 ] [ revive ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه